Road Glide Forums - Search Results
Advanced Search
Showing results 1 to 25 of 149
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: 2stangs8689
Forum: Audio   06-26-2019, 09:16 AM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Yup. All back together. I heat cycled them a few...

Yup. All back together. I heat cycled them a few times and Iím gonna go for a ride today and let them run at lower volume for a hour or so.

Thanks for help, BTW.

I think my 5x7ís are gonna be...
Forum: Audio   06-25-2019, 09:55 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190626/cce60605...

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190626/cce606059b4e4fce68f18394ebd1a68d.jpg

I took 3/16Ē off the face of the rings, which helped a bit. Speaker still rubs, but I donít think itís any worse than...
Forum: Audio   06-25-2019, 03:54 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Aquatic AV with Hawg Wired Amps questions

So I taped one up and mounted the fairing. I can get the fairing on, but it takes quite a bit of pressure to get it to line up.
...
Forum: Audio   06-25-2019, 03:41 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
I didnít even try, as the size difference is...

I didnít even try, as the size difference is pretty drastic and they already rubbed before.

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190625/eb5482ce759572ee52d8f6a88ae82ed2.jpg
...
Forum: Audio   06-25-2019, 02:56 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
So my MMats came in today. The magnets are huge...

So my MMats came in today. The magnets are huge and will rub even worse than the old speakers I had in there.

Is there a different speaker adapter I should be using to offset this more to the...
Forum: Engine Related   06-22-2019, 09:14 PM
Replies: 2
Views: 61
Posted By 2stangs8689
Perfect. Thank you.

Perfect. Thank you.
Forum: Engine Related   06-22-2019, 08:55 PM
Replies: 2
Views: 61
Posted By 2stangs8689
103ci compatibility between years

I have a high mileage 103 in my 2011, and have come across a low mile Rushmore 103 out of a 2015 RG.....from what I have been able to find, it looks as tho it will bolt right up.....

Anyone with...
Forum: Audio   06-19-2019, 11:50 AM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
aq-mp-5ubt-hs

aq-mp-5ubt-hs
Forum: Audio   06-19-2019, 11:16 AM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Hope so too. I was very close to ordering the...

Hope so too. I was very close to ordering the Millsís from Hertz.

Ordered the Aquatic AV deck as well.
Forum: Audio   06-18-2019, 08:19 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
I ordered the MMATS, thanks for the...

I ordered the MMATS, thanks for the recommendation. Made in the USA sealed that sale.
Forum: Audio   06-18-2019, 05:40 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190618/36a72e95...

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190618/36a72e95503d709827c91b64946d799d.jpg

The Jensen would clash bigtime and drive me nuts.
Forum: Audio   06-18-2019, 05:37 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Amps are a Class D with 100rms at 4ohm

Amps are a Class D with 100rms at 4ohm
Forum: Audio   06-18-2019, 05:14 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Whatís a good waterproof option around the...

Whatís a good waterproof option around the $250-300 mark?? I ride, alot, and it has to be something that can see the elements/weather.

From my ride a couple weeks ago.

Jasper, Alberta.
...
Forum: Audio   06-18-2019, 04:17 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
It lights up red....lol. That kinda kills it for...

It lights up red....lol. That kinda kills it for me, as my bike is converted to blue LEDís. Not concerned about simple installs, I just want something that sounds decent.

$600 a pair for speakers...
Forum: Audio   06-18-2019, 04:15 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Aquatic AV with Hawg Wired Amps questions

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20190618/8bf78a3226ae56bc8d4d31e4d31b3319.jpg

The blown speaker is in the fairing.
Forum: Audio   06-18-2019, 03:26 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Ugh....it lights up red. Lol.

Ugh....it lights up red. Lol.
Forum: Audio   06-18-2019, 03:13 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Click on the YouTube link directly, not the play...

Click on the YouTube link directly, not the play icon.
Forum: Audio   06-18-2019, 03:13 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Iíll have to give the Jensen another look. I...

Iíll have to give the Jensen another look. I havenít bought a Jensen product since I bought my last Kraco HU at KMart, probably 30 years ago.

Iíd have to say those speakers probably play a big...
Forum: Audio   06-18-2019, 12:46 PM
Replies: 29
Views: 401
Posted By 2stangs8689
Aquatic AV with Hawg Wired Amps questions

2011 Road Glide

Iím looking at going to a Aquatic AV head unit as Iím on my 3rd Alpine HU.

My current set up is a Alpine 149BT

3) RS400 amps

Hawg Wired speakers.
Forum: Audio   02-09-2019, 10:08 PM
Replies: 10
Views: 723
Posted By 2stangs8689
Iím curious, are you using any kind of rain cover...

Iím curious, are you using any kind of rain cover on it when it rains? I ride a lot, bike seeís more than itís fair share of rain. I canít find a double din that is ďweatherproofĒ but Iíve seen a...
Forum: *General Road Glide Discussions/Pictures   03-25-2018, 09:05 PM
Replies: 7,357
Views: 2,200,601
Posted By 2stangs8689
Road Glide Pictures (Post em)

https://uploads.tapatalk-cdn.com/20180326/bc4ee18dc74b2f415cbfadb51d904864.jpg


Pic of my Stree.....er, I mean Road Glide....aka The Dirty Whore.
Forum: Controls & Handlebars   09-01-2015, 09:10 PM
Replies: 14
Views: 2,556
Posted By 2stangs8689
That's so awesome. Thanks!!!!!

That's so awesome. Thanks!!!!!
Forum: *General Road Glide Discussions/Pictures   09-01-2015, 08:44 PM
Replies: 49
Views: 6,572
Posted By 2stangs8689
I honestly don't know what I do, that's insane.

I honestly don't know what I do, that's insane.
Forum: Controls & Handlebars   09-01-2015, 08:42 PM
Replies: 14
Views: 2,556
Posted By 2stangs8689
So, you don't even have to pull the outer...

So, you don't even have to pull the outer fairing?? All the connections are in the nacelle?
Forum: Controls & Handlebars   07-11-2015, 08:40 AM
Replies: 10
Views: 2,139
Posted By 2stangs8689
Sounds like a line of shit to get you to buy bars...

Sounds like a line of shit to get you to buy bars from them, and then overpay for the install.
Showing results 1 to 25 of 149

 
Forum Jump
 
For the best viewing experience please update your browser to Google Chrome