Er valt iets op dinsdag de 4e.
Hier is de info bij de foto's die ik gisteravond heb gepost. Mooie vondst.American Harley-Davidson > Showroom > CVO Road Glide RR
American Harley-DavidsonĆĀ® is a dealer of new and pre-owned motorcycles, located in Leominster, MA. We carry the latest Harley-DavidsonĆĀ® models. We also offer rentals, service and financing near the areas of Lancaster, Clinton, Boylston and Princeton.www.americanharleydavidson.com
Als je het leest, staat er in totaal 131 en dat het STRAATLEGAAL zal zijn.American Harley-Davidson > Showroom > CVO Road Glide RR
American Harley-DavidsonĆĀ® is a dealer of new and pre-owned motorcycles, located in Leominster, MA. We carry the latest Harley-DavidsonĆĀ® models. We also offer rentals, service and financing near the areas of Lancaster, Clinton, Boylston and Princeton.www.americanharleydavidson.com
ja, dat verraste me van wat me vorige maand verteld werd. Het zou echter moeilijk zijn om ze als racefietsen te verkopen.Reading it says total of 131 and that it WILL be street legal.
Ik vraag me af of straatlegaal betekent dat het moet voldoen aan de EPA-geluidsvoorschriften voor de uitlaat, het zou jammer zijn als een straatlegale "raceklare" motorfiets als een naaimachine zou klinken. Misschien is er een uitzondering voor beperkte productie.Reading it says total of 131 and that it WILL be street legal.
Zag het vanmorgen op FB, HD staat nog steeds los van de realiteit smh, ik weet zeker dat er een paar grote ballers zullen zijn die er een cheque voor uitschrijven...Ik hoorde dat het een RoadGlide RR is, een raceklare RoadGlide zoals ze die in de Bagger-serie gebruiken, met een prijskaartje van $140K... We zullen zien
Was me voor. š¤£Dit is jaren geleden al gedaan, herinner je je de V-rod destroyer van vroeger nog, die was niet eens straatlegaal. Ik wed dat alle 131 exemplaren al verkocht zijn met flinke aanbetalingen erop en er nooit mee gereden zal worden. Elke fabrikant doet het, Dodge had de Demon, Ford speelt met de Mustang, Chevy doet Corvettes. Ze verkopen voor het viervoudige van de basisprijzen. Verzamelaars zullen de prijzen betalen om het te hebben.
Je had moeten wachten om je miljoenen uit te geven, lolReading it says total of 131 and that it WILL be street legal.
De meest ware uitspraak die op dit forum is geplaatst. lolen het loopt snel opā¦ā¦
HĆ© nuHad moeten wachten om je miljoenen uit te geven lol
Ja, ik denk dat als je moet vragen wat de prijs is, je er niet een van bent. š¤£Kon geen prijskaartje vinden, maar ik ben er zeker van dat HD ze alle 131 zal verkopen![]()