Road Glide banner
61 - 80 of 196 Posts
Hier is de info bij de foto's die ik gisteravond heb gepost. Mooie vondst.

Als je het leest, staat er in totaal 131 en dat het STRAATLEGAAL zal zijn.

Reading it says total of 131 and that it WILL be street legal.
Ik vraag me af of straatlegaal betekent dat het moet voldoen aan de EPA-geluidsvoorschriften voor de uitlaat, het zou jammer zijn als een straatlegale "raceklare" motorfiets als een naaimachine zou klinken. Misschien is er een uitzondering voor beperkte productie.

Ik hoorde dat het een RoadGlide RR is, een raceklare RoadGlide zoals ze die in de Bagger-serie gebruiken, met een prijskaartje van $140K... We zullen zien
Zag het vanmorgen op FB, HD staat nog steeds los van de realiteit smh, ik weet zeker dat er een paar grote ballers zullen zijn die er een cheque voor uitschrijven...

Dit is al jaren geleden gedaan, herinner je je de V-rod destroyer van vroeger, die was niet eens straatlegaal. Ik wed dat ze alle 131 al verkocht zijn met flinke aanbetalingen erop en er nooit mee gereden zal worden. Elke fabrikant doet het, Dodge had de Demon, Ford speelt met de Mustang, Chevy doet Corvettes. Ze verkopen voor vier keer de basisprijzen. Verzamelaars zullen de prijzen betalen om het te hebben.

Discussion starter · #69 ·
Dit is jaren geleden al gedaan, herinner je je de V-rod destroyer van vroeger nog, die was niet eens straatlegaal. Ik wed dat alle 131 exemplaren al verkocht zijn met flinke aanbetalingen erop en er nooit mee gereden zal worden. Elke fabrikant doet het, Dodge had de Demon, Ford speelt met de Mustang, Chevy doet Corvettes. Ze verkopen voor het viervoudige van de basisprijzen. Verzamelaars zullen de prijzen betalen om het te hebben.
Was me voor. 🤣

Meh... Ik wil gewoon een nieuwe gondel :)

61 - 80 of 196 Posts