Road Glide banner

2025 fietsen zijn eruit

22K views 156 replies 42 participants last post by  TXBackroads  
#1 ·
Even ter info, de nieuwe 2025-motoren staan nu op de HD-website. Ik zie geen veranderingen ten opzichte van de '24-modellen, behalve een paar verschillende kleuropties en een prijsverhoging. Heeft iemand andere verschillen opgemerkt?

#2 · (Edited)
Ze hebben de prijs met 2.000 verhoogd, dus die geruchten bleken waar te zijn. Misschien gaan ze eind van de maand nieuwe modellen onthullen.

ETA: gespeeld met hun configurator - het heeft de optie "road glide limited" erin - tour pack, hielschakelaar en passagiersvoetplanken. Geen lowers in de configuratie.
andere bewerking: lowers verschijnen wel in de afbeelding, ook al staan ze niet in de lijst voor het "limited" pakket.

#157 ·
Ze hebben de prijs met 2k verhoogd, dus die geruchten bleken waar te zijn. Misschien gaan ze eind van de maand nieuwe modellen onthullen.

ETA: gespeeld met hun configurator - het heeft "road glide limited" optie erin - tour pack, hielschakelaar en passagiersvoetplanken. Geen lowers in de configuratie.
andere bewerking: lowers verschijnen wel in de foto, ook al staan ze niet in de lijst voor "limited" pakket.
Blijkbaar worden Chinese rommelonderdelen duur

#6 ·
Ik ben echt verbaasd dat de RG3 de nieuwe kuip niet heeft gekregen, en geen CVO's. Ik zal kijken of ik met de configuraties kan spelen voor een beperkte tijd, tot nu toe ben ik niet enthousiast.

#9 ·
RG iets meer dan SG. Billiard Gray geen verf mark up. Vivid Black $600 voor verf. rest 850 tot $2.200.

RGL is hetzelfde als de 2024 MSRP is meer dan wat ik betaalde voor mijn 2024 RGL OTD. 2025 verfopslag iets lager dan op de RG's.

Sommige van de kleuren die ik persoonlijk wil zien.

#16 ·
RG iets meer dan SG. Biljartgrijs geen verfmarkering. Vivid Black $600 voor verf. Rest 850 tot $2.200.

RGL is hetzelfde als de 2024 MSRP is meer dan wat ik betaalde voor mijn 2024 RGL OTD. 2025 verfopslag iets lager dan op de RG's.

Sommige kleuren wil ik graag in het echt zien.
Hun website heeft wat haperingen - wat ik denk dat je kunt verwachten. Toont $2.200 voor Whiskey Firestorm, maar $2.900 als je het aan een fiets toevoegt.

L2

Image

#10 · (Edited)
2025 Harley-Davidson Grand American Touring (3):

Road Glide
Street Glide
Road King Special

2024 Harley-Davidson Grand American Touring (8):

Road Glide
Road Glide Limited
CVO Road Glide
CVO Road Glide ST
Street Glide
CVO Street Glide
Road King Special
Ultra Limited

2023 Harley-Davidson Grand American Touring (13):

Road Glide
Road Glide Special
Road Glide ST
Road Glide Limited
CVO Road Glide
CVO Road Glide Limited
Street Glide
Street Glide Special
Street Glide ST
CVO Street Glide
Road King Special
Electra Glide Highway King
Ultra Limited

L2

#21 ·
De functie "Stel je droomfiets samen" is best gaaf:

$45K?

De lowers zien er tenminste best cool uit.

L2

View attachment 491747
@L255...hoe heb je de lowers op de configurator gezet....hij geeft het niet voor mij weer.....zijn dit "echte" lowers of de "fang" kuipwerk spoilers...kun je een vooraanzicht ervan plaatsen om te zien hoe ver ze uitsteken om de elementen te blokkeren?

#50 ·
Het lijkt erop dat MoCo het "limited" pakket op de builder heeft uitgeschakeld... er staan foto's op het andere forum... ze zien eruit als Indianen...

Ja. Indian Roadmaster.

#32 ·
Ik vraag me af wat er is gebeurd met het nieuwe tourpack dat in een patent werd getoond. Het had een lichtbalk en luidsprekers die ik van een Limited zou verwachten. Ik denk dat er een CVO Limited met dat tourpack komt, of de “Street Glide Ultra” zal het hebben. Hoe dan ook, ik denk dat er meer komt in de onthulling of later in '25.