Even ter info, de nieuwe 2025-motoren staan nu op de HD-website. Ik zie geen veranderingen ten opzichte van de '24-modellen, behalve een paar verschillende kleuropties en een prijsverhoging. Heeft iemand andere verschillen opgemerkt?
Blijkbaar worden Chinese rommelonderdelen duurZe hebben de prijs met 2k verhoogd, dus die geruchten bleken waar te zijn. Misschien gaan ze eind van de maand nieuwe modellen onthullen.
ETA: gespeeld met hun configurator - het heeft "road glide limited" optie erin - tour pack, hielschakelaar en passagiersvoetplanken. Geen lowers in de configuratie.
andere bewerking: lowers verschijnen wel in de foto, ook al staan ze niet in de lijst voor "limited" pakket.
O ok, ik zag die optie niet, maar ik heb ook maar even online gekeken, want ik ben nog aan het werk.
Ik heb ze alleen gezien als onderdeel van het "Limited"-pakket, ik hoop dat ze snel als los item beschikbaar zijn.Ze hebben nu lowers voor de 24's en hoger.
Hun website heeft wat haperingen - wat ik denk dat je kunt verwachten. Toont $2.200 voor Whiskey Firestorm, maar $2.900 als je het aan een fiets toevoegt.RG iets meer dan SG. Biljartgrijs geen verfmarkering. Vivid Black $600 voor verf. Rest 850 tot $2.200.
RGL is hetzelfde als de 2024 MSRP is meer dan wat ik betaalde voor mijn 2024 RGL OTD. 2025 verfopslag iets lager dan op de RG's.
Sommige kleuren wil ik graag in het echt zien.
@L255...hoe heb je de lowers op de configurator gezet....hij geeft het niet voor mij weer.....zijn dit "echte" lowers of de "fang" kuipwerk spoilers...kun je een vooraanzicht ervan plaatsen om te zien hoe ver ze uitsteken om de elementen te blokkeren?De functie "Stel je droomfiets samen" is best gaaf:
$45K?
De lowers zien er tenminste best cool uit.
L2
View attachment 491747
Dacht hetzelfde over mijn 19.Maakt me blij dat ik mijn 2018 heb.
Ik ben er doorheen gegaan en heb wat dingen toegevoegd die ik nooit zou toevoegen, zoals koolstofvezel, trainingswielen, stuur, etc.die nieuwe lowers zien er goed uit.....$45.000?!?...minder betaald voor mijn 23 CVO....
Ja. Indian Roadmaster.Het lijkt erop dat MoCo het "limited" pakket op de builder heeft uitgeschakeld... er staan foto's op het andere forum... ze zien eruit als Indianen...
![]()
New Ultra / New Lowers - Harley Davidson Forums
2024+ Center-Cooled Touring Models - New Ultra / New Lowers - Looks like all the rumors were correct and HD has combined the Ultra with the RG/SG. I can't say whether or not I like the new lowers until I see them in person, but now that Harley has them, the aftermarket can get going cloning them....www.hdforums.com
Ik kreeg een aanbod dat ik niet kon weigeren. Zo gaat het soms....
L2