Road Glide banner
61 - 80 of 157 Posts
[QUOTE="novarider, post: 5080176, member:

ETA: bawiłem się ich konfigurator - ma dźwignię zmiany biegów i podnóżki pasażera. Brak obniżeń w konfiguracji.
kolejna edycja: obniżenia pokazują się na zdjęciu, mimo że nie ma ich na liście dla pakietu "limited".
[/QUOTE]
Osobiście nigdy nie znalazłem dużego zastosowania dla dźwigni zmiany biegów. Próbowałem wiele razy przez lata i po prostu nigdy nie byłem w stanie się do niej przyzwyczaić.
Myślę, że to tylko kwestia tego, na czym się wychowałeś.
 
[QUOTE="novarider, post: 5080176, member:

ETA: bawiłem się ich konfigurator - ma dźwignię zmiany biegów na pięcie i podnóżki pasażera. Brak obniżeń w konfiguracji.
kolejna edycja: obniżenia pokazują się na zdjęciu, mimo że nie ma ich na liście dla pakietu "limited".
Osobiście nigdy nie znalazłem dużego zastosowania dla dźwigni zmiany biegów na pięcie. Próbowałem wiele razy przez lata i po prostu nigdy nie mogłem się do niej przyzwyczaić.
Myślę, że to tylko kwestia tego, na czym się wychowałeś.
[/QUOTE]
Uwielbiałem dźwignię zmiany biegów na pięcie w wojsku. Żadne obtarte buty ani buty. Nauczyłem się bez tego żyć teraz.
 
Wszyscy dostają szału z powodu wzrostu ceny o 2 tys. dolarów.
Temat do przemyślenia......
2000-2005 (Wczesne lata Road Glide)
  • 2000-2005 Modele Harley-Davidson Road Glide były częścią linii Touring i zazwyczaj kosztowały od około 15 000 do 18 000 dolarów za nowe, w zależności od konkretnego roku i dodatkowych funkcji.
2006-2015 (Udoskonalenia i aktualizacje)
  • 2006-2015 Modele doczekały się aktualizacji w zakresie technologii i designu. Nowe modele kosztowałyby od 17 000 do 23 000 dolarów za nowsze roczniki, a modele takie jak Road Glide Ultra kosztowały więcej ze względu na dodatkowe funkcje (systemy dźwięku premium, infotainment itp.).
  • Na rynku wtórnym modele te kosztują zazwyczaj od 6 000 do 14 000 dolarów w zależności od przebiegu i stanu.
2016-2020 (Zmodernizowany Road Glide i wprowadzenie silnika Milwaukee-Eight)
  • Wraz z wprowadzeniem silnika Milwaukee-Eight w 2017 roku ceny Road Glide wzrosły. Nowe motocykle z tego okresu kosztowały od 22 000 do 28 000 dolarów za modele z wyższej półki, takie jak Road Glide Ultra.
  • Na rynku wtórnym modele te można zazwyczaj znaleźć za około 12 000 do 22 000 dolarów, ponownie w zależności od stanu, przebiegu i lokalizacji.
2021-2025 (Najnowsze modele i zaawansowane funkcje)
  • W ostatnich latach Harley-Davidson wprowadził bardziej zaawansowaną elektronikę, ulepszone funkcje komfortu i większe możliwości personalizacji.
  • Modele Road Glide 2021-2025 kosztują zazwyczaj od 26 000 do 40 000 dolarów za edycje specjalne lub modele z wyższej półki (takie jak Road Glide ST lub Road Glide Limited).
  • Używane motocykle z tych lat będą zazwyczaj kosztować od 18 000 do 28 000 dolarów w zależności od stanu i wyposażenia.
 
H-D zarabia na finansowaniu, a dla kogoś, kto rozważa płatności, dodatkowe 20 $ miesięcznie może wydawać się rozsądne, aby uzyskać fantazyjny lakier. Niestety, w dzisiejszych czasach mniej osób w ogóle szuka finansowania drogich zabawek, a ten nagły wzrost cen sprawia, że MoCo wydaje się oderwane od rzeczywistości ekonomicznej. Dla wielu jest to trudne do przełknięcia.
 
Pomijając wyścigi baggerów, nic, co robi ich dział marketingu, nie ma już dla mnie sensu.
Przenoszą sezon premierowy (Sturgis) na martwą zimę i oczekują sprzedaży motocykli.
Myślę, że liczą na to, że nadążą za naszym pulsem wiosną.
 
Pomijając wyścigi baggerów, nic, co robi ich dział marketingu, nie ma już dla mnie sensu.
Przenoszą sezon premierowy (Sturgis) na środek zimy i oczekują sprzedaży motocykli.
Myślę, że liczą na to, że wiosną nadążą za naszym pulsem.
Myśląc o tym, ludzie z zimową ochotą na jazdę mogą spowodować więcej impulsywnych zakupów nowych modeli.
 
Dane nie kłamią.

"Skoro to jasne, jak poszła wysyłka motocykli Harley-Davidson Motor Company w Q3 2024? Niezbyt dobrze. W Q3 2024 wysłano 27 500 motocykli, co oznacza spadek o 39 procent w porównaniu z 45 300 wysłanymi w Q3 2023." (dodano podkreślenie)

Pomyśl o tym przez chwilę - modele z 2023 roku miały dodatek w wysokości 1000 dolarów, a modele z 24 roku pojawiły się z niższym MSRP I bez dodatku, a i tak sprzedaż spadła o 18 000 motocykli.

W 2025 roku MSRP jest wyższa, a lakier droższy. Cieszę się, że kupiłem swój model z 2024 roku ze zniżką w lutym.

Nadchodzą kłopoty.

L2

https://www.rideapart.com/features/738656/harley-motorcycle-sales-q3-2024/
 
Osobiście nigdy nie znalazłem dużego zastosowania dla dźwigni zmiany biegów na pięcie. Próbowałem wiele razy przez lata i po prostu nigdy nie mogłem się do niej przyzwyczaić.
Myślę, że to kwestia tego, na czym się wychowałeś.
Uwielbiałem dźwignię zmiany biegów na pięcie, będąc w wojsku. Żadnych obtarć butów. Nauczyłem się bez niej żyć.
[/QUOTE]

Nie wiem. Być może wyszedłeś z wojska, ale wojsko nie wyszło z ciebie! lol
 
Dane nie kłamią.

"Teraz, gdy to jest jasne, jak poszły dostawy motocykli Harley-Davidson Motor Company w Q3 2024? Niezbyt dobrze. W Q3 2024 wysłano 27 500 motocykli, co oznacza, że spadek wyniósł 39 procent w porównaniu z 45 300 wysłanymi w Q3 2023." (dodano podkreślenie)

Zastanów się nad tym przez chwilę - modele z 2023 roku miały doliczoną opłatę w wysokości 1000 dolarów, a modele z 24 roku pojawiły się z niższą ceną detaliczną i BEZ dopłaty, a i tak sprzedaż spadła o 18 000 motocykli.

Na rok 2025 cena detaliczna jest wyższa, a lakier droższy. Cieszę się, że kupiłem swój model z 2024 roku ze zniżką w lutym ubiegłego roku.

Czeka nas kłopot.

L2

https://www.rideapart.com/features/738656/harley-motorcycle-sales-q3-2024/
Tak, większość branży motocyklowej potrzebuje opieki paliatywnej.
 
Myśląc o tym, ludzie z zimową chęcią jazdy mogą spowodować więcej impulsywnych zakupów nowych modeli.
Myślę, że to kolejny duży błąd Zeitza. Myślę, że mieli dobry pomysł, ale bardzo słabe wykonanie.

Pomyśl o tym, że wszystkie duże pokazy motocyklowe w pomieszczeniach (przynajmniej te w klimatach północnych) odbywają się w środku zimy, a ludzie do nich lgną, ponieważ chcą zrobić coś związanego z motocyklami, gdy temperatura spada poniżej zera lub na ziemi leży 60 cm śniegu. Pomyśl o tym, jak to wszystko mogłoby zadziałać, gdyby HD faktycznie mogło dostarczyć po jednym egzemplarzu każdego modelu do każdego salonu do, powiedzmy, końca stycznia. Serwisują je, a następnie chowają w swoim magazynie do „oficjalnego” wielkiego odsłonięcia modeli 2025 przez HD w wyznaczony weekend w lutym. Każdy dealer miałby wielkie odsłonięcie w piątkowy wieczór (darmowe piwo i wino), gdzie rowery są zakryte czarnymi zasłonami, dopóki przedstawiciel salonu (właściciel lub kierownik sprzedaży) nie weźmie mikrofonu i odsłoni każdego modelu po kolei i przedstawi 3-5 minutową listę szczegółów lub dodatków do tego modelu, zachowując wszystkie naprawdę nowe modele do końca. Być może dealer mógłby zaoferować jakiś rodzaj zachęty (zniżkę lub darmowe części), jeśli klient podpisze umowę kupna tej nocy, a oni zaczęliby dzwonić dzwonkiem za każdym razem, gdy ktoś to zrobi. Mogliby wygenerować o wiele więcej emocji niż tylko stopniowe wprowadzanie nowych modeli przez okres miesięcy, tak jak robią to teraz. Taktyka ta odniosła ogromny sukces w przypadku marek GM w latach 50-60.

Jak wspomniał ktoś inny, dział marketingu HD naprawdę ssie, a Zeitz jest dobry tylko w sprzedawaniu większej ilości odzieży.
 
61 - 80 of 157 Posts