Road Glide banner

Luidspreker pods 2024 Road Glide

1 reading
3.5K views 10 replies 3 participants last post by  zc1  
#1 · (Edited)
Hallo mensen, ik wil achterste luidsprekerpods installeren op mijn 2024 Harley Road Glide. Ik heb de connector onder de set gevonden. Het probleem is dat ik niet zeker weet waar de draden in de connector moeten. Ik heb de kabelboom en de luidsprekers zijn geïnstalleerd.
Alle hulp zou fijn zijn met foto's als iemand die heeft.
Bedankt bij voorbaat

#2 ·
Ik vermoed dat de luidsprekerpods (onder de Tour-Pak rugleuning) zouden worden aangesloten op de 12-pins connector (onder de stoel) waarop de zadeltasluidsprekers worden aangesloten.

De twee linksonder en twee rechtsboven.

Voor de installatie van de zadeltasluidspreker demonteert u de 12-pins connector en verwijdert u de 4 "lege" nylon pinnen op de 12-pins connector en duwt u de 2 pinnen aan elke kant (rechts & links) van de door Harley geleverde kabelboom in de achterkant van de connector totdat ze "klikken". Er was geen solderen of splitsen nodig. Ik heb geen idee welke kabelbomen er bij de luidsprekerpods worden geleverd.

Ik heb hieronder een paar foto's gemaakt:

L2

Image

Image

Image

#3 ·
Ik vermoed dat de luidsprekerpods (onder de Tour-Pak rugleuning) verbinding zouden maken met de 12-pins connector (onder de stoel) waarop de zadeltasluidsprekers worden aangesloten.

De twee linksonder en twee rechtsboven.

Voor de installatie van de zadeltasluidspreker demonteert u de 12-pins connector en verwijdert u de 4 "lege" nylon pinnen op de 12-pins connector en duwt u de 2 pinnen aan elke kant (rechts & links) van de door Harley geleverde kabelboom in de achterkant van de connector totdat ze "klikken". Er was geen solderen of splitsen nodig. Ik heb geen idee welke kabelbomen er bij de luidsprekerpods worden geleverd.

Ik heb hieronder een paar foto's gemaakt:

L2

View attachment 490696

View attachment 490698

View attachment 490699
Bedankt voor de snelle reactie
Welke is plus en min? Of maakt het uit?

#6 ·
Op de kabelboom die ik van Harley heb gekregen, zitten rode draden met een set draden met een zwarte streep en de andere set met een grijze streep.
Sorry dat ik lastig ben, want ik ben niet goed in elektriciteit.
Kan de motor niet naar Harley brengen, want het is winter hier in Manitoba, Canada
Ik heb de bedrading van de luidsprekerpods nog nooit gezien, alleen de zadeltassen. Heeft u de instructie die bij de luidsprekers zat? Daar moet op staan wat de draden zijn.

L2

#11 · (Edited)
Harley heeft een video over het installeren van de zadeltas luidsprekers. Het proces is hetzelfde voor de tour-pak luidsprekers. Je hebt een "tussen-"harnas nodig om het harnas dat bij de luidsprekerpods is geleverd, aan te sluiten op de connector onder de stoel van de motor. Uit je bericht klinkt het alsof je er al een hebt. Zo ja, bekijk dan gewoon de Volunteer Audio-video die ik hieronder heb gelinkt om te zien hoe je hem installeert. Hij laat stap voor stap zien hoe je de 4 plastic blokkeerpennen verwijdert en de 4 draden van het tussenharnas correct aansluit.

Ik heb mijn harnas van Volunteer Audio voor $50 USD gekregen. Het is een kleine Y-harnas die onder je zitting past en twee snelle aansluitingen heeft, zodat je tour-pak luidsprekers, zadeltas luidsprekers of beide kunt aansluiten.

Hier is de Volunteer Audio-video die laat zien hoe je hem installeert (gemarkeerd om te beginnen waar het luidsprekerbedradingsgedeelte begint):

Hier is het harnas van Volunteer Audio:

Hier is de Harley-video (gemarkeerd om te beginnen waar het luidsprekerbedradingsgedeelte begint):