Harley heeft een video over het installeren van de zadeltas luidsprekers. Het proces is hetzelfde voor de tour-pak luidsprekers. Je hebt een "tussen-"harnas nodig om het harnas dat bij de luidsprekerpods is geleverd, aan te sluiten op de connector onder de stoel van de motor. Uit je bericht klinkt het alsof je er al een hebt. Zo ja, bekijk dan gewoon de Volunteer Audio-video die ik hieronder heb gelinkt om te zien hoe je hem installeert. Hij laat stap voor stap zien hoe je de 4 plastic blokkeerpennen verwijdert en de 4 draden van het tussenharnas correct aansluit.
Ik heb mijn harnas van Volunteer Audio voor $50 USD gekregen. Het is een kleine Y-harnas die onder je zitting past en twee snelle aansluitingen heeft, zodat je tour-pak luidsprekers, zadeltas luidsprekers of beide kunt aansluiten.
Hier is de Volunteer Audio-video die laat zien hoe je hem installeert (gemarkeerd om te beginnen waar het luidsprekerbedradingsgedeelte begint):
Hier is het harnas van Volunteer Audio:
volunteeraudio.com
Hier is de Harley-video (gemarkeerd om te beginnen waar het luidsprekerbedradingsgedeelte begint):