Road Glide banner
21 - 40 of 182 Posts
Nou, dat schiet dat idee neer. Ik zou hun billetkat op mijn build gebruiken. Dat is balen.

Ik kan de arrogante houding begrijpen als je te horen krijgt dat je baby lelijk is. Bouw geen lelijke baby, makkelijk.

Bedankt voor de waarschuwing!

Ik sprak met @lbskis en hij stemde ermee in dat we iets voor het forum naar buiten moesten brengen.

Het is onze aandacht getrokken door andere winkels die we kennen en andere tuners die we kennen, dat er een potentieel probleem ontstaat bij motoren met D&D-uitlaten. Blijkbaar breekt de coating die D&D aan de BINNENKANT van hun uitlaten aanbrengt, af / schilfert af en het puin verandert in zand, om het maar even te vergelijken. Dat afval gaat dan door de motor. Van wat ons is verteld, is er zelfs een class action rechtszaak in de maak omdat D&D heeft gezegd dat deze storingen niet hun schuld zijn. We kennen een paar Dyno-tuners die al weigeren om motoren met D&D-uitlaat te tunen uit angst hoe een storing eruit zou kunnen zien alsof zij (de tuner) het hebben veroorzaakt. We kennen een groot bedrijf dat al alle prototype-uitlaten en alle voorraaduitlaten naar D&D heeft teruggestuurd.

Ik ben niet van plan een debat of discussie te beginnen en heb er geen tijd voor. Ik wilde gewoon de informatie die ik heb gekregen, aan de forumleden doorgeven.
Bedankt voor de kennisgeving, waardeer het.

Bedankt voor de waarschuwing en het is zo teleurstellend om dit te horen vanuit een timingperspectief, aangezien ik mijn motorfiets pas vorige maand op de dyno heb laten afstellen. Wat zouden jullie aanraden om mijn billet-kat mee te vervangen? Ik heb momenteel een 21 RGS met 114, star 30/30 nokkenas, 64 mm SE inlaat/gasklep en SE ventilator extreme. Ik wil graag bij een 2-in-1 blijven, maar wil wel een ghost pipe-optie om de opening aan de linkerkant op te vullen als ik dat doe.

Bedankt voor de waarschuwing en het is zo teleurstellend om dit te horen vanuit een timingperspectief, aangezien ik mijn motorfiets pas vorige maand heb laten afstellen op de dyno. Wat zouden jullie aanraden om mijn billet-kat mee te vervangen? Ik heb momenteel een 21 RGS met 114, star 30/30 nokkenas, 64 mm SE inlaat/gasklep en SE ventilator extreme. Ik zou graag bij een 2-in-1 willen blijven, maar wil wel een ghost pipe-optie om de opening aan de linkerkant op te vullen als ik dat doe.
Nou, aangezien ik een Jackpot ghost pipe te koop heb, raad ik de Jackpot 2:1 Black uitlaat aan. :whistle::geek:

Jackpot RTX 2 in 1 Uitlaat met hitteschilden Black Cerakote Milwaukee-8

Bedankt voor de waarschuwing en het is zo teleurstellend om dit te horen vanuit een timingperspectief, aangezien ik mijn motorfiets vorige maand nog heb laten afstellen op de dyno. Wat zouden jullie aanraden om mijn billet-kat mee te vervangen? Ik heb momenteel een 21 RGS met 114, star 30/30 nokkenas, 64mm SE inlaat/gasklep en SE ventilator extreme. Ik zou graag bij een 2-in-1 willen blijven, maar wil wel een ghost pipe optie om de opening aan de linkerkant op te vullen als ik dat doe.
Khrome Werks zou mijn stem zijn.

Denk je niet dat het gerookte chroom bij je lak past? Ik denk dat Lance Courey de Bassani in rookchroom op zijn CVO heeft en het ziet er geweldig uit.
Ik heb foto's gezien van een op een 2020 CVO en het zag er niet slecht uit, maar ik dacht dat zwart er nog steeds beter uitzag. Ik wou dat ze er een in glans zouden maken.

Ik twijfel ook zeker over de afwerking, aangezien de mijne grotendeels zwart is, maar ik denk dat het een interessant contrast zou kunnen zijn. Beslissingen, beslissingen :)
View attachment 494575
Mijn motor is helemaal zwart en ik heb de S&S Sidewinder in “Lava Chrome”, zoals ze het noemen. Het doorbreekt zeker de volledig zwarte look. Erg blij met de uitlaat en de uitstraling ervan.

Image
Image
Image

Ik twijfel ook zeker over de afwerking, aangezien de mijne grotendeels zwart is, maar ik denk dat het een interessant contrast zou kunnen zijn. Beslissingen, beslissingen :)
View attachment 494575
Danny's is het perfecte voorbeeld. Ik denk dat die afwerking er geweldig uit zou zien op een volledig zwarte fiets.

Ik sprak met @lbskis en hij stemde ermee in dat we iets voor het forum naar buiten moesten brengen. Het is tot onze aandacht gekomen van andere shops die we kennen en andere tuners die we kennen, dat er een potentieel probleem ontstaat bij motoren met D&D uitlaten. Blijkbaar breekt de coating die D&D AAN DE BINNENKANT van hun uitlaten aanbrengt, af / schilfert af en het puin verandert in zand, om het maar even te vergelijken. Dat afval gaat vervolgens door de motor. Van wat ons is verteld, is er zelfs een class action rechtszaak in de maak omdat D&D heeft gezegd dat deze storingen niet hun schuld zijn. We kennen een paar dyno tuners die al weigeren om motoren met D&D uitlaat te tunen uit angst hoe een storing eruit zou kunnen zien alsof zij (de tuner) het veroorzaakt hebben. We kennen een groot bedrijf dat al alle prototype uitlaten en alle voorraad uitlaten heeft teruggestuurd naar D&D. Ik ben niet van plan om een debat of discussie te beginnen en heb er geen tijd voor. Ik wilde gewoon de info die ik heb gekregen, aan forumleden geven.
dit is mij ook overkomen. Motor rookt nadat ik Dd 2to 1 billet cat uitlaat had geïnstalleerd. Gelieve mij te informeren waar de class action rechtszaak is aangespannen EDIT OM PERSOONLIJKE INFORMATIE TE VERWIJDEREN

Discussion starter · #40 ·
dit is mij ook overkomen. Motorfiets rookt nadat ik een 2to1 billet cat uitlaat heb geïnstalleerd. Gelieve mij te informeren waar de collectieve rechtszaak is aangespannen
Holy crap. Ik heb geen specifieke info over de collectieve rechtszaak. Mij is verteld dat er een in de maak is van anderen die dit is overkomen. Ik heb niet meer info dan dat, maar ik zal kijken of ik iets kan vinden.

21 - 40 of 182 Posts